Selasa, 10 Julai 2012

Windu la nantie.....

Esok...11hb..pepagie lagi dah kena kuar dr rumah.....5 hari 4 mlm tingglkan mr hubby dan anak anak.....uuuuhhh....windu lorrrrrr........kiter kena pergi berjuang.......berjuang demi untuk kejayaan......hahahaha...statement lagak atlet gituh.Sebelom pegi ..dah bnyak sgt tinggalkan amanat kat mr hubby....kesian kat dia....tp...anak yg bongsu tuh eksport ke rumah mak...mak dgn relahati nk jaga cucunda nyer tuh....sbab kalo tinggalkan 3 org tuh sekali....mau pengsan babanyer nnti.....
nak tahu kiter ke mana...? ke Kuala Terengganu......mewakili syarikat dalam game boling padang gituh....kali nie alhamdulillah rezeki kiter dapat join....layak setelah melalui proses pemilihan gi tuh.... game ni pun di kenalkan pada kiter oleh bosh kecik kiter tuh...dia ler yg ajak kite join.....tup..tup...trpilih plak....rezeki gi tuh...pertandingan di adakan antara semua syarikat konsesi lebuhraya yang ader di Malaysia nih....jika ade rezeki InsyaAllah....mmg pingat yg kami inginkan.....lebeh lebeh lagi pingat yg blink blink tuh...(pingat emas lorrrr...) Doakan untuk pasukan kami yer......
Ape pun....terima kasih sgt sgt kat mr hubby...kerna dengan izinnya kita dapat join game nih....kalo mr hubby x izinkan x bole la join kan....? Bayangkan la....kiter kena turun training setiap minggu....2x seminggu....mr. hubby la yg pegi amik anak anak dari neseri....bile smpai umah dah siap dah anak anak mr hubby mandikan....dah siap mkn malam....yer laaa, training lepas opis hour...jd mlm jugak la abis nyerrr...Terima kasih juga pada bonda trsayang...sbab sudi nk jaga cucunda nyer tuh....terima kasih yer mak.....Ida saaaaaaaaayangg emak selama nyerrr.....Untuk mr hubby plak....plok cium ayang untuk abg...terima kasih bagi izin ayang join game nih.............windu la nantie........uuuuhhhhhh......

 Hero ku.....

permata hatie.....

 Bonda trsayang....

 mr hubby...

eehhhh...bukan pitca ni dah pernah ade entry ker...? hehehe nk tunjuk gak tuh main boling padang...bole gituh.....

2 ulasan:

dINdaShda berkata...

gud luck sis! :)

Ummi Iman berkata...

Untungnya suami sporting :) good luck ya. Tanpa sokongan dan bantuan org terdekat payah juga nk pergi kan?