Jumaat, 6 Julai 2012

Besday Muhammad Zawir...

Muhammad Zawir bin Abu Samah....adalah gerangan adek ku yang bongsu....esok 7hb Julai adalah besday adik ku yang ke 22 tahun sudah.....dah semakin tua dah ko dik....tp...perangai mcm budak budak lg.....manjer giler ngan mak....mentang mentang dia anak yg bongsu dari 4 orang kakak kakak yg ader nih.. manjer nyer tuh bukan main lebeh lagie.....(aaaa...jgn ckp akak jeles plak taw.....x jeles punnnnnn) mane tak nyerrrr....bile dia nk mkn...mak msti masak mknan kesukaan nyer tetiap hari.....ia itu ayam....x der ayam...x mo mknnn......x kira la ayam tuh buat masak per pun...janji ayammm.....uuuuhhhhhh..... (kekadang mak x layan pun kehendak nyer tuh....) sejak dari kecil pun...ape ape mesti dia lebeh...ape yg dia dapat x pernah dapat satu jer msti dua.....mesti nak dua.....kekadang tuh bole buat kiter ngan adik adik yg lain hangin jer satu badan dgn pe'el dia tuh...tapi ape pun....ko tetap adik kesayangan kite orang taw...Happy besday dik...moga panjang umor.....sihat tubuh badan......di murahkan rezeki selalu lorrrrrr....amin...amin....



Ni la dia org nyer.....walau yg bongsu tp sudah pun menunaikan umrah dan haji gituh....(jeles akak dik...)

1 ulasan:

Ummi Iman berkata...

Teringat arwah adik bongsu saya. Kalau ada sebaya dengan zawir.

Selamat ulangtahun kelahiran. Semoga pjg umur, dimurahkan rezeki dan menjadi anak yg soleh.

Kakak jgn lah jealous ;) kalau dah anak bongsu itu lah tempat ibubapa bermanja lebih :)