Rabu, 19 Oktober 2011

kAk LooOoooNnNGgGgG......

K.looooooonnnng.....!!!!!!!!!!!  terus jerit panggil anak kiter yg sulung....nie memang keje dia nie....bukan orang lain lagie....Bile di tanya "kenapa kak long buat mcm nie ?" dgn selamba dia jawab " kak long nak cantikkan bilik kak long nie....kak long nak buat mcm baba ngan umi buat....cantik kan umi kak long buat...?" (dengan muke selamba dan sengih sengih...)
Rase nak marah tadi terus x jadik....nak gelak pun aderk......apa dah jadi ngan bilik k.long nie..? baba dia lah yg belikan sticker sponge bob tuh...dah d tampal nyer kat dalam bilik.....aduhhhh...anak ku yg sulung nak jugak menunjukkn kreativinya menghias bilik...... wall sticker tuh hasil tampalan babanya...nak menghias bilik anak daranya katanya...akhirnya....anak daranya pun sama nak menghias jugak......



Nie la hasilnya anak dara kiter yg sulung punyer keje......
( wall sticker bunge + sponge bob..) 

 




 
Mujurlah wall sticker yg nie..babanya tampal tinggi...kalo tidak 
yg nie pun ade tempelannya jugak....





2 ulasan:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil berkata...

haa.. ambik .. daya kreativiti dia .. elok jer dia tampal sticker tue .. salam perkenalan .. TQ sudi jenguk blog kita ;-)

sHIdA berkata...

salam perkenalan juger buat anda....thanks ya....